DANSKDEUTSCHENGLISH

Lørdag den 6.april 2023 kl. 11.00

Seniorhuset i Tønder.

Ribe Landevej 39, Tønder

Alle interesserede er velkomne.

Til generalforsamlingen er det medlemmer af vores forening, Kniplings-festival i Tønder, der kan stemme.

(det er ikke nok, man er medlem i facebook gruppen)

Hvis der skulle være en eller flere, der ikke har nået at betale kontingentet for 2023 og gerne vil kunne stemme på generalforsamlingen, er det muligt at indbetale kr. 100,- senest d. 31.marts 2024 på vores konto i Tønder Sparekasse reg.nr. 9828 konto 0000216224 eller på Mobil Pay på 943632. Husk at skrive dit navn ved indbetalingen.

Vi håber, at det kan blive muligt at der et par personer, der har lyst til at stille op og kunne tænke sig at være en del vores bestyrelse.

Medlemstallet i foreningen går desværre den forkerte vej. Så vi håber, at I stadig har lyst til at støtte os, så vi kan få en festival til næste sommer, og at vi kan arbejde videre derefter.

Jeg har derfor tilladt at skrive på mail til dem, der tidligere har fået vores nyhedsbrev pr brev, som vi også havde en mailadresse på. I nogle tilfælde er brevene måske ikke kommet frem eller også er der andre grunde.

Generalforsamlingen starter kl. 11.00.

Efter frokosten kommer de unge mænd fra Kolding, (som udstillede ved sidste festival) og viser, hvad de arbejder med for tiden. De tænker kniplinger på en helt anden måde end os, der er meget traditionelle.

I år synes vi, det kunne være sjovt at se, hvad vi knipler for tiden. Så tag dit kniplebræt med og også gerne færdige arbejder. Så kan vi hygge vi os med at kniple et par timer  og blive imponeret over de fine ting.

Af hensyn til frokost og kaffe bedes man tilmelde sig senest den 2. aprilDenne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Det vil glæde os, hvis I vælger at lægge vejen forbi.

Bestyrelsen Kniplings-festival i Tønder

Vores næste Kniplings-festival er den 6. juni - 7. juni 2025.

Vi ser frem til et par spændende og inspirerende dage.

Deltager i:

Kniplemesse i Viborg: 20.-21. april 2024, Industrivej 13, 8800 Viborg  https://skolenforkreativfritid.dk/udstillinger-messer

Kniplemessen:  26. - 27. oktober 2024,  afholdes på EMMAUS Højskolevej 9, 4690 Haslev